Standaarin suunnittelukilpailu

Julkaistu

Suomen Omakotiliiton Varsinais-Suomen piiri ry julistaa alkaneeksi Kaikille avoimen, uuden v-s piirin standaarin suunnittelukilpailun!

V-S piirin piirihallitus on päättänyt julistaa voimaan kaikille avoimen suunnittelukisan uuden viirin saamiseksi Varsinais-Suomen piiri ry:n käyttöön. Alempana liitteenä kuvat nykyisestä standaarista ja myös yhdistyksemme logosta.

Aikataulu

Ehdotukset pyydetään viimeistään 15.9.2024 mennessä

• Ehdotukset käsittelee V-S piirin työvaliokunta ja piirihallitus lokakuussa
  • Voittaja julkaistaan syyspiirikokouksen yhteydessä 4.11.2024
  • V-S piiri pidättää oikeuden päättää voittaneen ehdotuksen käyttöönotosta.

Palkitseminen

Kolme parasta ehdotusta uudeksi V-S piirin standaariksi palkitaan (1. 300 €, 2. ja 3. 100 €)

Toiveet ja ehdot uuden standaarin suunnittelijalle

1. Kokonaisilmeen pitää ilmaista ,että on kyseessä pientalo- ja vapaa-ajan asukkaitten piiriyhdistys.
  2. Suomen Omakotiliiton V-S piirillä on olemassa oma logo, jota voi hyödyntää.
  3. Standaarissa pitää näkyä Omakotiliiton yhteys, koska olemme Omakotililiton paikallinen edustaja ja alueemme jäsenyhdistysten tukijärjestö.
  4. Mahdollisuuksien mukaan nähtävissä varsinais-suomalaisuus.
  5. Standaarin värimaailmassa huomioitava yllä olevat asiat.
  6. Palkittujen ehdotusten oikeudet siirtyvät veloituksetta piirijärjestölle.

Valmiit ehdotukset sähköpostin liitteenä vs.piiri@omakotiliitto.fi viimeistään 15.9.2024 mennessä!

Lisätietoja tarvittaessa pj Harri Nurmi  harri.nurmi@omakotiliitto.fi

LÄHDE MUKAAN JA SUUNNITTELE V-S PIIRILLE UUSI STANDAARI!

Suunnittelukisa on kaikille avoin, eli osallistujan ei tarvitse olla jäsen omakotiyhdistyksessä!

Alla kuvat nykyisestä standaaristamme:

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin