Kevätpiirikokous maanantaina 8.4.2024 klo 18

Julkaistu

Suomen Omakotiliiton Varsinais-Suomen piiri ry:n sääntömääräinen Kevätpiirikokous järjestetään:

Aika: Maanantaina 8.4.2024 klo 18 alkaen

Paikka: TurkuAmk:n kokoustila TAPIO, Lemminkäisenkatu 30, 20520 Turku

Kokoukseen ovat äänioikeutettuina osallistujina kelvollisia osallistumaan V-S piirin jäsenyhdistysten edustajat, joilla on esittää yhdistyksen kokouksen valtakirja edustusoikeudestaan, jossa merkittynä myös äänimäärä, jota hän voi käyttää edustaessaan yhdistystä äänestyksissä. Yhdistys voi jakaa äänimääränsä useamman valtuutetun kesken. Jäsenyhdistyksen käytettävissä oleva äänimäärä perustuu Suomen Omakotiliiton vahvistaman 31.12.2023 jäsenrekisterissä olleiden täyden jäsenmaksun maksaneiden jäsenten määrään. Vahvistus jäsenmäärästä tulee kokouskutsun liitteenä vähintään kaksi viikkoa ennen kevätpiirikokouksen ajankohtaa.  Yhdistyksellä on kevätpiirikokouksessa yksi (1) ääni jokaista alkavaa 200 jäsenen määrää (199=1 ääni, 201=2 ääntä, 401=3 ääntä jne.)

Valtakirjat pyydetään toimittamaan ennakkoon piirisihteeri Timo Hokkaselle allekirjoitettuna sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen: vs.piiri@omakotiliitto.fi (Esim. scannattu valtakirja, jossa allekirjoitus), tai viimeistään hyvissä ajoin ennen kokouksen alkua kokouspaikalla. Valtakirjojen allekirjoittajina yhdistyksen sääntöjen mukaiset nimenkirjoitusoikeudelliset henkilöt. Valtakirjamalli lähetetään kokousmateriaalien mukana.

Valtuutettu voi V-S piirin kevätpiirikokouksessa edustaa vain yhtä yhdistystä, jossa hän itse on jäsen.

Kevätpiirikokoukseen voi myös osallistua puhe- ja läsnäolo-oikeutta pyytämällä (esim. piirihallituksen ne jäsenet, jotka eivät ole yhdistyksensä valtuutettuja edustajia). Näillä henkilöillä ei ole ääni- eikä ehdotusoikeutta.

Vuosi 2024 on myös Suomen Omakotiliiton liittokokousvuosi, jolloin tässä kevätpiirikokouksessa päätetään myös Varsinais-Suomen piirin henkilöesityksistä (V-S piirin tukema ehdokas Liittohallituksen puheenjohtajaksi, liittohallituksen V-S piirin ehdokkaat ja liittovaltuuston V-S piirin ehdokkaat.  Näistä liittokokoukseen liittyvistä ehdokasasetteluista on jäsenyhdistyksille lähetetty erillinen ohjeistus.

HUOM! Kokouksen alussa vierailijana Saariston Kaivonporaus Oy:n edustaja, joka kertoo heidän yrityksensä palveluista pientalo- ja vapaa-ajan asukkaille. (maalämpöjärjestelmät, ilmavesilämpöpumput ja näiden asennukset jne.)  Saariston Kaivonporaus Oy tarjoaa myös kaikille osallistujille kokouskahvit!  Tutustu yrityksen verkkosivuihin www.kaivonporaus.com

TERVETULOA!

Suomen Omakotiliiton Varsinais-Suomen piiri ry