Kevätpiirikokous 4.4.2022

Julkaistu

Suomen Omakotiliiton Varsinais-Suomen piiri ry:n KEVÄTPIIRIKOKOUS järjestetään maanantaina 4.4.2022 klo 18 alkaen!

Paikka:   Turun Ammattikorkeakoulun tilat, Lemminkäisenkatu 30, Turku, kokoustila SAMPO, 1. kerros.

Käsiteltävänä sääntöjen määräämät asiat ja varsinaisen toiminnantarkastajan valinta, syyspiirikokouksessa 1.11.2021 tehtävään valitun ja joulukuussa esteellisyytensä ilmoittaneen henkilön tilalle vuodeksi 2022 sekä Loimaan Seudun Omakotiyhdistyksen aloite piirin kevätpiirikokoukselle.

Kevätpiirikokouksessa ovat äänivaltaisina edustajina oikeutettuja osallistumaan jäsenyhdistysten kirjallisesti valtakirjalla valtuuttamat kokousedustajat. Valtuutettu henkilö voi valtuutettuna kokouksessa edustaa vain yhtä yhdistystä, jossa hän itse on jäsen.

Allekirjoitetut Valtakirjat voi toimittaa ennakkoon piirisihteerille sähköpostin liitteenä vs.piiri@gmail.com tai viimeistään hyvissä ajoin ennen kevätpiirikokouksen alkua.

Kokouksen alussa esitellään Omakotiliiton uudet apuvälineet yhtenäisen sosiaalisen median ja sähköisen markkinoinnin tueksi, jotka ovat yhdistysten vapaasti käytettävissä.

Tervetuloa

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin